Соціологічна служба Центру Разумкова на службі у Сухомлина? Саркастичний регіт…

Соціологічна служба Центру Разумкова на службі  у Сухомлина? Саркастичний регіт… Підконтрольні Сергію Сухомлину житомирські ЗМІ днями оприлюднили начебто «проведені» з 18 по 23 вересня соціологічні опитування житомирян. Тема опитувань була такою: «Проблеми міста та голосування за кандидатів на посаду мера». Тема першої частини опитувань була обрана не випадково – зростання цін, низький рівень зарплат і пенсій, високі тарифи. Немов досвідчена циганка-гіпнотизер, опитувач звернувся до городянина, щоб схвилювати його і зачепити за «живе». А потім, у другій «частині» опитувань підсунути потрібні прізвища. Мовляв, Сергій Сухомлин – впевнений лідер, 15-16 % – набирає Наталя Чиж, ну, а реальний суперник – Любов Цимбалюк має лише жалюгідних 14 %. Все це нагадує брошуру з НЛП для студентів-психологів першого курсу.
Насправді, відомий Центр Разумкова – це лише розкручений бренд, який не робить самостійно соцопитувань для таких дрібних фігур, як Сергій Сухомлин. У більшості випадків, Центр Разумкова, отримуючи замовлення, скидає його на малі соціологічні фірми, які працюють у «польових» умовах. А сам Центр лише отримує відсоток за замовлення. Хоча, є ще один варіант – Сухомлина «розвели» його виконавці. Дуже схоже, що вони взяли «вибірки» по областям з соцопитування центрального штабу БПП у Києві та із солідним виглядом запустили їх у Житомирі.
У будь-якому випадку, рейтинг Сергія Сухомлина у Житомирі є дуже низьким, а Петра Порошенка продовжують «кормити» байками – у команди Зубка на Житомирщині немає сьогодні іншого виходу.
Добавить комментарий